Verzenden, Retouren & Garantie
Verzending:
Alle bestellingen die maandag t/m vrijdag voor 15.30 uur zijn geplaatst, worden, mits op voorraad, dezelfde dag verzonden. De voorraad in de webshop komt niet overeen met de voorraad in het magazijn.
Bestellingen worden niet verzonden als er geen of onvoldoende betaling is ontvangen.
Testen en repareren van elektronica zoals ECU's, CDI-units of dashboards worden doorgaans binnen drie werkdagen geretourneerd, uitsluitend bij goedgekeurde betaling, waarbij de betaling vooraf of op rekening (op aanvraag) wordt geregeld.
Levertijden zijn onder voorbehoud en afhankelijk van een goede afhandeling van de vervoerder.
Verzendkosten:
Wij verzenden met UPS.
De United Parcel Shipping Service (UPS) wordt geleverd met verschillende dynamische opties en live prijzen.
Bij verzending met UPS ontvangt u een Track-and-Trace mail.
Betaling met PayPal, iDeal, internationale bankoverschrijving (IBAN/BIC)
Retourneren:
Bestelde artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden, mits ongebruikt en in de originele verpakking (behalve op maat gemaakte producten).
Als u een artikel naar ons wilt retourneren, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via [email protected], of per telefoon, 0031 492 565220
Nadat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice, kunt u de artikelen retourneren naar het adres dat u op de contactpagina vindt;
Carmo electronics aanvaardt geen verantwoordelijkheid als het pakket verloren gaat.
Beschadigde en/of incomplete producten kunnen niet (volledig) worden vergoed.
Garantie:
In geval van een productstoring binnen de aangegeven garantieperiode, kunt u het product retourneren voor een garantieclaim. Neem dan eerst per e-mail contact op met onze klantenservice ([email protected]). De garantie is ongeldig als een product beschadigd, misbruikt, gewijzigd of onjuist geïnstalleerd is (dit geldt ook voor gewijzigde draden en connectoren, gewijzigde behuizing enz.). Elk product moet op de juiste manier worden geïnstalleerd, zonder enige wijzigingen, om ervoor te zorgen dat het product goed werkt. Indien na onderzoek blijkt dat een product verkeerd is gebruikt, kan de garantieclaim worden afgewezen.
Voor de installatie van de meeste producten is alleen basiskennis van motorfietselektronica en -mechanica vereist. Als u twijfelt aan uw kennis, moet u het product altijd laten installeren door een motorgarage.
Team-Carmo
Wat doen we? [lees meer]
Waarom Carmo?
- Tot 3 jaar garantie
- Vaste reparatie prijzen
- Oorzaak van defect
- Veel producten op voorraad
- Reparatie in 3 dagen