Vraag: Mijn Texa apparaat is de verbinding verloren met de computer. Hoe kan ik opnieuw verbinden?


Antwoord:

- Open de IDC5 software, klik op BIKE
- Klik de eventuele informatieschermen weg
- Klik bovenaan in uw scherm op het tandwielen icoon
- Klik onderaan in beeld op het icoon van de toverstaf (autom. configuratie)
- Klik onderaan in beeld de pijl naar rechts
- Wacht totdat het apparaat wordt herkend, waarschijnlijk staat de schuifknop aan de rechter kant van het scherm op "uit". Klik op de schuifknop om deze te activeren
- Na installatie kunt u onder in beeld klikken op de pijl naar rechts
- U krijgt nu "Einde van de configuratie" en een kleine samenvating te zien; klik op Programma verlaten rechtsonder in beeld
- Klik nu rechtsboven in beeld op het witte kruis in het rode vak

Uw apparaat is nu weer geconfigureerd en verbonden. Wanneer de verbinding na de eerste poging niet tot stand is gekomen kunt u bovenstaande stappen nogmaals uitvoeren.

Waarom Carmo?

    Tot 3 jaar garantie

    Vaste reparatie prijzen

    Oorzaak van defect

    Veel producten op voorraad

    Reparatie in 3 dagen

Verbind met  [lees meer]