Vraag: Mijn Texa apparaat is de verbinding verloren met de computer. Hoe kan ik opnieuw verbinden?
Antwoord:
- Open de IDC5 software, klik op BIKE
- Klik de eventuele informatieschermen weg
- Klik bovenaan in uw scherm op het tandwielen icoon
- Klik onderaan in beeld op het icoon van de toverstaf (autom. configuratie)
- Klik onderaan in beeld de pijl naar rechts
- Wacht totdat het apparaat wordt herkend, waarschijnlijk staat de schuifknop aan de rechter kant van het scherm op "uit". Klik op de schuifknop om deze te activeren
- Na installatie kunt u onder in beeld klikken op de pijl naar rechts
- U krijgt nu "Einde van de configuratie" en een kleine samenvating te zien; klik op Programma verlaten rechtsonder in beeld
- Klik nu rechtsboven in beeld op het witte kruis in het rode vak
Uw apparaat is nu weer geconfigureerd en verbonden. Wanneer de verbinding na de eerste poging niet tot stand is gekomen kunt u bovenstaande stappen nogmaals uitvoeren.
Wat doen we? [lees meer]
Waarom Carmo?
- Tot 3 jaar garantie
- Vaste reparatie prijzen
- Oorzaak van defect
- Veel producten op voorraad
- Reparatie in 3 dagen