Vraag: Na het betalen met iDeal is mijn bestelling niet afgerond of krijg ik een "time out" melding. Wat moet ik doen?


Antwoord:

Soms kan het gebeuren dat uw betaling met iDeal niet direct wordt doorgestuurd naar onze website. Dit heeft te maken met de privacyinstellingen van uw webbrowser die strenger zijn ingesteld dan standaard. Onze website krijgt hierdoor geen toestemming om de gegevens van uw iDeal betaling op te halen. Uw betaling is nu wel van uw rekening af, maar u ontvangt geen bestelbevestiging en uw winkelwagen is leeg.

Wacht u rustig af, onze website detecteerd binnen 45 minuten dat er iets mis is gegaan tijdens het bestellen. Hierna ontvangt u alsnog een bevestiging van uw bestelling, en zal ook bij ons de bestelling aankomen. Mocht u twijfelen of dit vóór 16:00 opgelost is dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0492-565220) zodat we uw bestelling alsnog de zelfde dag kunnen verzenden.

Waarom Carmo?

    Tot 3 jaar garantie

    Vaste reparatie prijzen

    Oorzaak van defect

    Veel producten op voorraad

    Reparatie in 3 dagen